2. év
|
Magyar-argentin kormányközi tudományos és technológiai együttműködés Térképolvasás és térképhasználat iskolás korú gyermekeknél: A térképészeti ismeretek oktatása és gyakorlati alkalmazása Magyarországon és Argentínában (1. év) Secretaría de Ciencia, Tecnología e Innovación Productiva (SECyT) de Argentina Oktatási Minisztérium (NKTH) - TéT Alapítvány Országos Kiemelésű Társadalomtudományi Kutatások Közalapítvány (OKTK) |
Spanyol nyelv |
Leírás | Résztvevők | Szakmai látogatások | Kutatási tevékenység |
A FELMÉRÉSBEN RÉSZTVEVŐ ISKOLÁK | |||
SORREND | ISKOLA | TANULÓK | OKTATÓK |
1 | Eyelen College | 12 | 0 |
2 | Instituto Amanecer | 26 | 1 |
3 | Dámaso Centeno | 101 | 4 |
4 | Anunciación de María | 23 | 0 |
5 | Ana M.Janer | 76 | 4 |
6 | San Rafael | 45 | 2 |
7 | Don Bosco | 79 | 3 |
8 | Nuestra Señora del Huerto | 77 | 1 |
9 | Instituto Griego Atenágoras I | 25 | 5 |
10 | Nuestra Señora de las Nieves | 103 | 7 |
ÖSSZES | 567 | 27 |